[Windows 2000] Blokada Paska zadań

Autor: Jacek <gusioo_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 10:24:51 MET

Cześć, mam pewien problem otóż niekiedy zdarzy mi się przypadkowe
przeciągniecie paska zadań i "rozwala" sie jego układ (quick lunch itp.).
Tutaj nasuwa się pytanie: czy jest jakiś sposób na zablokowanie tego paska
(podobnie jak ma to miejsce w XP) żeby nie można było zmienić jego rozmiaru
?
Szukałem na forach, ale nie znalazłem. Może jakiś wpis do rejestru, tweaker
albo dodatkowy program (w ten sposób uzyskałem przeźroczystośc tapety pod
ikoną na pulpicie).
Pozdrawiam Jacek