Re: Jaki nastepny windows?

Autor: Kubaz <kuba-z_at_WywalTO-tlen.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 00:59:59 MET

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cpfvc9

> Jest. No ale nikt Ci tego nie zamierza wmawiać.

Moze u ciebie, dla twoich zastosowan. U mnie dosc czesto wisi i nie ma na to
rady i udowadniac ci tego nie bede.

> Żyj w swoim małym
> świecie niechęci do Windows. Przenieś się na advocacy, znajdziesz tam
> podobnych sobie. Żeby coś konstruktywnie krytykować, trzeba się na tym
> znać. Ty się na Windows nie znasz. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że
> ogólnie na OS się nie znasz.

Na tym co chce i potrzebuje - znam sie. Na opcjach mi nie potrzebnych - po
co?
Gdyby byla taka mozliwosc chetnie bym potestowal inne systemy ale tak sie
jakos sklada, ze nie bardzo mam wybor... zaraz ktos wypali ze jak chce miec
bardzo stabilny to zebym sobie linuxa zainstalowal... tyle ze z tym linuxem
na domowych komputerach to tak nie do konca (marketingowe wmawianie)

--
Kubaz