Re: Jaki nastepny windows?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 00:16:47 MET

Kubaz wrote:

> takie zeby system byl stabilny, bo nikt mi nie wmowi ze 2k/sp takim jest

Jest. No ale nikt Ci tego nie zamierza wmawiać. Żyj w swoim małym
świecie niechęci do Windows. Przenieś się na advocacy, znajdziesz tam
podobnych sobie. Żeby coś konstruktywnie krytykować, trzeba się na tym
znać. Ty się na Windows nie znasz. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że
ogólnie na OS się nie znasz.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl