Re: dlaczego nie szyfruje?

Autor: Łukasz Janus <janus_at_arka.ids.bielsko.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 20:27:49 MET

system plików EFS szyfruje pliki w następujący sposób
- plik zaszyfrowywany jest za pomocą kluczy publicznych uzytkownika który
wydał takie polecenie oraz wszystkich (ustalonych w zasadach grup) agentów
odzyskiwania, tak więc odszyfrować plik może posiadacz klucza prywatnego
odpowiedniego do jednego z kluczy zaszyfrowanych w omawianym pliku

nie wiem czy mi się wydaje czy gdzieś kiedyś słyszałem o jakiejś opcji
polecenia cypher
(nieudokumentowanej), która pozwalała na szyfrowanie tylko i wyłącznie za
pomocą
danego klucza (w tym przypadku użytkownika szyfrującego),

ale o ile takie coś mogłoby działać to tylko na systemie lokalnym, nie
domenowym

pozdrawiam, Łukasz