Re: NT4.0 - Odkrycie !!!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 10:00:58 MET

Użytkownik "Grzegorz Z." <autumnloverWYTNIJTO@tlen.pl> napisał w
wiadomości news:6af2.00000354.41b90daa@newsgate.onet.pl
> Witam Szanownych Grupowiczów.
>
> Być może temat był już tu poruszany, ale miast szukać w archiwum,
> postanowiłem "na gorąco" sytuację opisać, choćby dlatego, że czuję
> się niczym Archimedes po wyskoczeniu ze swej legendarnej kąpieli :)
[...]
> Otóż uzyskamy URUCHAMIAJĄCE I DZIAŁAJĄCE NT 4.0 na dysku, którego
> pierwsza partycja nie jest okropną (jak na dzisiejsze czasy)
> wprowadzającą zamęt partycją FAT 16.
[...]

No niesamowite - a wyobraź sobie, że ja mam NT4 postawione na jednej
jedynej partycji NTFS na dysku, i to pierwszej ;-). A wszystko przez to,
że nie trzymałem się zaleceń tej okropnej i wprowadzającej w zamęt
obrazkowej instrukcji instalacji krok po kroczku, tylko zrobiłem to po
swojemu... ;-))

/odpowiadając zmień px na pl/