Re: NT4.0 - Odkrycie !!!

Autor: Tomasz Kobus <Ra.bezspam_at_t.k.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 12:53:21 MET

On Fri, 10 Dec 2004 10:00:58 +0100, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px>
wrote:

>Użytkownik "Grzegorz Z." <autumnloverWYTNIJTO@tlen.pl> napisał w
>wiadomości news:6af2.00000354.41b90daa@newsgate.onet.pl

>[...]
>[...]
>
>No niesamowite - a wyobraź sobie, że ja mam NT4 postawione na jednej
>jedynej partycji NTFS na dysku, i to pierwszej ;-). A wszystko przez to,
>że nie trzymałem się zaleceń tej okropnej i wprowadzającej w zamęt
>obrazkowej instrukcji instalacji krok po kroczku, tylko zrobiłem to po
>swojemu... ;-))

:)
to teraz wyobrazcie sobie, ze wywalilem NT 4.0, windows 2003, i
posadzilem na obydwu tych maszynach linuksa,
LUUUUDZIE JAK TO SMIGA, i brak ograniczen klientow, dostep dla
wszyskich ktorzy chca (mialem licencje na 15 userow) i byly bunty.

Potem przegralem wszystkie dane (pliki, instalki programow, drivery
itp..) na te serwery, i "kurde", ale to smiga :)