Re: wolne porządkowanie bazy

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 22:49:20 MET

Marek wrote:

> Czy ktoś może spotkał się z takim problemem lub wie, co może być przyczyną?

Uwaga, fantazjuję - czy foxpro to tak na prawdę działanie na plikach?
Innymi słowy - dla klientów dostępny jest plik bazy, a nie jakiś
interfejs? Jeśli tak to:
- Kontroler domeny chce podpisywać pakiety
- Windows XP się zgadza
- Windows 98 nie, bo nie potrafi

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;321169

Wydaje mi się to mocno naciągane, bo mam wrażenie, że 98 by się nie
dopchało do DC, gdyby wymagane było zawsze podpisywanie pakietów, ale to
przychodzi mi na szybko na myśl.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl