Re: wolne porządkowanie bazy

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 02:12:59 MET

Marek wrote:
> Gdy odbywa się porządkowanie danych (cokolwiek to znaczy :-)),na stacjach z
> Windows 98 jest to szybko (5min), natomiast na XP bardzo powoli (35min).
> W skład porządkowania danych wchodzą: kopiowanie danych,indeksowanie,
> włączanie więzów integralności (to wszystko chyba dzieje się na kliencie)
> jak porządkują dane stacje 98 to kolejka dysku serwera jest na prawie 100%,
> jak stacje XP to na 10% - tak jakby robił to porządkowanie ale bardzo bardzo
> wolno. Tak jakby XP wysyłał o wiele mniej danych niż 98.
> Czy ktoś może spotkał się z takim problemem lub wie, co może być przyczyną?

A klientem tego nie jest przypadkiem jakas aplikacja DOS taka starenka??
  bo to by tlumaczylo wszystko - raz ze 16-bit gorzej moze dzialac na XP
dwa obilo mi sie juz nie raz nie dwa ze FoxPro Dos i ruzne takie runtime
kiepsko dzialaja na Windows XP

czy przypadkiem po stronie Windows XP nie obciaza ci ta aplikacja za
bardzo systemu?

Acha, sprawdz jeszcze jaki masz wpis FILES w config.sys na windows 98 i
potem wprowadz taki sam na Windows XP do config.nt - mozesz zreszta
sprobowac od razu ustawic w config.nt

FILES=150

Wlasnie znalazlem jeszcze gdzies na googla tips zeby do config.nt dodac
rownie na windows XP linie:

shell=%systemroot%\system32\command.com /e:1024

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl