Re: wirtualna drukarka

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 22:57:56 MET

Wybitnie uzdolniony(a)
kubuniek <kuba@fredry.net> napisał(a) w wiadomości
news:cpaccm$23$1@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> Witam!. Mam pewien problem. Muszę pliki word'owskie wydrukować do pliku
> PDF. Mam już narzedzia ku temu potrzebne(ghostview i ghostscript), ale
> nie wiem jak dodać wirtualną drukarkę. Czy może mi to ktoś po kroku
> napisać?. Z górydziękuję. Pozdrawiam

Wprawdzie odpowiedz juz uzyskaleś. Pozwolę sobie napisac kilka zdań.
Instalujesz jakakolwiek drukarkę postscriptową - (AFAIK najlepsze sa z
Adobe http://www.adobe.com/products/printerdrivers/main.html ale
wystarczy Ci jakiś Apple Laser Writer lub Linotronic z driverow Windows)
jako port docelowy ustawiając plik.
- Instalujesz Ghostscripta i GSview (www.ghostscript.com lub poszukaj w
wyszukiwarce plikow gsv40w32.exe i gs703w32.exe).
GSview drukujesz otrzymany wczesniej plik.

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt