dysk wymienny - mapowanie na literce F

Autor: Marcin <mziel_at_szczecin.home.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 17:52:22 MET

Witam grupowiczów.
Mam do was pytanie. Mam pendrive, który w momencie włożenia do portu USB
powoduje zamapowanie na literce F dysku wymiennego.
W W2K nie ma problemu, nawet jeśli zamapowane partycje, dyski sieciowe i
napędy optyczne zabierają więcej literek niż tylko C-E - dysk wymienny
pojawia się jako pierwsza wolna literka.
Natomiast w WinXP jeśli nie ma wolnej literki F: - pendrive się nie zmapuje.
Dopiero gdy odmapuję ręcznie dysk (akurat u mnie F: to dysk sieciowy), po
chwili na literce F: pojawi się mój dysk wymienny.

Czy ktoś wie o co chodzi i jak zrobić, żeby w WinXP było tak samo jak w W2K?

Marcin