Re: dysk wymienny - mapowanie na literce F

Autor: Marcin <mziel_at_szczecin.home.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 18:13:30 MET

Wpadłem na pomysł, który wypalił. W narzędziach administracyjnych -
zarządzanie dyskami - zmieniłem literkę tego dysku wymiennego na pierwszą
wolną. Po zresetowaniu kompa podłączyłem pendrive'a i już mapuje się na tej
co mu ustawiłem. Jednak denerwuje mnie to, że winXP zamiast robić to
automatycznie, przełącza się na "sterowanie ręczne". Czemu w W2K nie było
problemu a w WinXP jest?

Marcin