Jak sie pozbyc tego okienka?

Autor: Khan <khan_at_kapy.bydg.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 17:50:06 MET

Od niedawna za kazdym razem jak odpalam IE wyskakuje mi taki okienko
http://www.kapy.bydg.pl/~khan/active.JPG
(Aby pomoc w zapewnieniu bezpieczenstwa.........)
Jak sie tego pozbyc? Mam na mysli zeby za kazdym razem to sie nie pojawialo,
nawet jak
zrobie "zezwalaj na blokowana zawartosc" to przy kolejnym odpalaniu IE znow
sie pojawi
ten komunikat

w pomocy doczytalem sie tylko tego:
Ten komunikat pojawia się wówczas, gdy strona sieci Web, otwarta na danym
komputerze, usiłuje uruchomić skrypt lub formant ActiveX. Program Internet
Explorer blokuje zawartość aktywną strony, jednak zezwala na otwarcie
pozostałej zawartości strony sieci Web, aby umożliwić użytkownikowi
sprawdzenie, jak strona funkcjonuje bez skryptu lub formantu ActiveX. Często
można przeglądać stronę sieci Web lub używać jej bez konieczności
korzystania z zawartości aktywnej. Zawartość aktywna może być niebezpieczna
dla komputera, dlatego należy upewnić się, że można ufać wydawcy skryptu lub
formatu ActiveX przed podjęciem decyzji o zezwoleniu na dostęp do komputera.

pozdr
Khan