Re: Windows i zmiana katalogów - profili.

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 15:20:52 MET

TomekP wrote:
> Witam.
>
> Mam poważny problem,i chociaż znalazłem cząstkowe odpowieci w tej sprawie na
> listach to nic mi nie pomogło.
>
> Windows 2003 pracuje jako serwer terminali. Konta użytkowników wraz z
> profilami, tworzy na C:\Documents And....\%username%
>
> Chodzi mi oto aby te konta byly tworzone na D:\Documents And....\%username%,
> a na C: nie była tworzona żadna kopia tych kont.Jest to dysk systemowy i nie
> ma tyle mijsca co D: (więc szybko się zapełni). Ustawienia ścierzek we
> właściwościach użytkowników nie przynoszą rezultatów.

http://www.jsiinc.com/SUBR/tip8500/rh8582.htm - tutaj znajdziesz opis
jak przeniesc juz istniejace profile uzytkownikow

Zeby zmienic scizeke na stale to zmien w
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList

wartosc ProfilesDirectory na odpowiednia

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl