Re: podlaczenie do kompa!!

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 15:22:24 MET

LuKaS wrote:
> Mam komputer w firmie. Komp ten znajduje sie w domenie domena.pl i jego
> adres to 123.domena.pl!! Jak moge sie polaczyc z domu aby uzyskac dostep do
> tego komputera?? Moze jakis program...

Nie podales jaki to system itp - jezeli to jest rodzina Window sServer
albo Windows XP to skrozystaj z terminal services (RDP) - zeby tego
dokonac musisz skonfiugoewac sobie jeszcze przejscie przez bramke
internetowa twojej firmy na odpowiedni port serwera (TCP/3389 domyslnie)

Tylko zrob to rozwaznie tak abys nie udostepnil tego polaczenia calemu
internetowi przez przypadek - zawsze sie znajdzie ktos kto z tego skorzysta

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl