Windows i zmiana katalogów - profili.

Autor: TomekP <tomekpp_at_pf.plUSUńTO>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 14:41:29 MET

Witam.

Mam poważny problem,i chociaż znalazłem cząstkowe odpowieci w tej sprawie na
listach to nic mi nie pomogło.

Windows 2003 pracuje jako serwer terminali. Konta użytkowników wraz z
profilami, tworzy na C:\Documents And....\%username%

Chodzi mi oto aby te konta byly tworzone na D:\Documents And....\%username%,
a na C: nie była tworzona żadna kopia tych kont.Jest to dysk systemowy i nie
ma tyle mijsca co D: (więc szybko się zapełni). Ustawienia ścierzek we
właściwościach użytkowników nie przynoszą rezultatów.

Pozdrawiam

Tomek