[sbs2k] Exchange

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 08:36:16 MET

Witam,

jestem nauczycielem, ale żeby wykonywać swoją pracę, muszę czasami opiekować
się pracownią. I niestety ciągle mam jakieś kłopoty z Exchengem. Obecnie
pisze on sobie do dziennika zdarzeń serwera SBS 2k następujące teksty:

Nie powiodło się wykonanie procedury otwierania dla usługi ?ESE98?  w
bibliotece DLL ?C:\Program Files\Exchsrvr\bin\eseperf.dll?. Parametry
wydajności dla tej usługi nie będą dostępne. Zwrócony kod stanu to DWORD 0.

i sypie nimi co kilka sekund aż zatka dziennik i braknie w nim miejsca. Co
robić? Co mu przeszkadza?

--
 Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
Uwaga! nie jestem w stanie  korespondować z posiadaczami konta na serwerze