Re: Uwaga niedozwolone !!!

Autor: PM <mrrruczek_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 08:47:51 MET

Witam
Gdyby bylo to takie proste to bym nie pytal
Chodzi o admina w firmie - czyli troche bardziej skomplikowane niz mama, tata
itp...
czasami udawalo mi sie instalowac na kompie w domu a nastepnie przenosilem
wszystkie pliki po instalacji na komp w firmie i dzialalo :) ale nietety nie
wszystko
Moze zancie jakis sposob na obejscie admina (tylko nie piszcie o lamaniu
hasel)
pzdr
Przemo