Podłączenie pliku .bat do skryptu.

Autor: Robert Skłodowski <robert62_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 13:09:21 MET

Witam.
Mam w domenie 2003 skrypty vbs podpięte do logujących się użytkowników.
Skrypty mapują dyskie sieciowe i drukarki.
Chciałbym dodać tam jeszcze plik .bat, ale nie wiem jak to zrobić.
Jest co prawda zakładka "środowisko" we właściwościach użytkownika
w ActiveDirectory, ale plik wykonuje się tylko gdy ktoś zaloguję się do
serwera terminalowo,
a ja chce żeby taki plik wykonać przy logowaniu do W2K w domenie.

Robert