Re: videostudio - kamera DV - jakosc....

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 00:29:56 MET

> Po pierwsze - sprobuj uzyc do zgrywania filmu WinDV - darmowy, maly,
> prosty jak futeral na cep.

ok dzieki, sprobuje, ale czy dziala tez z analogowymi kamerami ? bo beda uzywane
dwie - naprzemiennie :(

> Po drugie - te fale. Jesli masz na mysli takie plywanie brzegow
> ruchomych obiektow, to jest to kombinacja deinterlace z projektem, ktory
> uzywa ramek innych niz format i ramki oryginalnego materialu. Poszukaj w
> tym kierunku...
> GMN

wybacz, ale to dla mnie brzmi jak "ble ble ble" :)
czy moglbys wytlumaczyc jasniej ? nie mam pod soba programu i kamery - ponad
100km stad :( i chcialbym wiedziec przed przyjadem tam, co i gdzie naprawic

Aha, sprzet jest ok, bo na Win98 dzialalo dobrze - mozliwe, ze ktos nie zapisal
zmian w preferencjach programu...

--
Pozdrowienia