Re: videostudio - kamera DV - jakosc....

Autor: GMN <weq_at_tlen.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 00:04:47 MET

azbest wrote:

> Witam!
>
> Problem nie mnie dotyczy ale rodzinki.
>
> Cel:
> Zgrywanie filmy z kamery cyfrowej na komputer za pomoca karty TV Leadtek Winfast
> 2000 XP czy Deluxe (w kazdym razie tej lepszej wersji).
>
> Problem:
> Jakosc zgrywanego materialu w Videostudio 8 jest koszmarna - najprosciej
> opisujac, to jest na ekranie jakby malutkie sniezenie, przez co jakosc
> automatycznie sie pogarsza.
> Stery najnowsze.
>
> Przy odtwarzaniu nagranego materialu na HDD tez widac usterki - ot przy
> [...]

Po pierwsze - sprobuj uzyc do zgrywania filmu WinDV - darmowy, maly,
prosty jak futeral na cep.

Po drugie - te fale. Jesli masz na mysli takie plywanie brzegow
ruchomych obiektow, to jest to kombinacja deinterlace z projektem, ktory
uzywa ramek innych niz format i ramki oryginalnego materialu. Poszukaj w
tym kierunku...
GMN