Re: [w2kpro] dwa monitory

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 08:37:10 MET

ziel00ny napisał(a):
> Użytkownik "Andrzej Kaczmarczyk" <andrkac@wytnij.mnie.gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:co70e9$pi9$1@inews.gazeta.pl...

> najprostsza metoda - zakup kary DualHead ;Matrox lub Miro (na układzie S3 -
> ostatnio w wpadła mi w ręce)

Ale ja się zastanawiam nad wykorzystaniem tego co mam pod ręką. Później
zamierzam wyrzucić ten monitor (czarnobiały 640x480, mam w domu
serwerek, ale wystarcza mi ssh, więc monitor na ogół wykorzystuję do
zbierania kurzu).
To miał być eksperyment, kupować nic nie będę, bo nie jest mi to tak
naprawdę potrzebne.

> można też użyć 2 kart, tylko coś mi chodzi po głowie , że nie może to być
> kombinacjia karta PCI z kartą AGP (chyba w jakiejś prasówce o tym było)
> ale 2 kary PCI powinny chodzić poprawnie

No to to by załatwiało sprawę - bo mam pci i agp. Choć przypomniałem
sobie, że chyba kumpel coś takiego robił - uderzam więc do niego.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk