Nvidia i wyjscie na tv. Trudniejsze.

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 08:22:16 MET

Witam
Mam komputer z systemem w2k i karte grafiki gforce4. Zaisntalowane najnowsze
sterowniki nvidia. Wykorzystuje wyjscie tv. I teraz pytanie :
jak zrobic klonowanie, aby obraz odtwarzany (np jakis film w jakims
programie) byl widoczny na calym tv (mino, ze na kompie jest w jakims tylk
okienku i widac inne rzeczy) ?

Kiedys tak mi sie udalo zrobic. Teraz nie mam pojecia. Jakis progrma do
odwarzania filmow inny uzyc ? Jakies sterowniki inne ? Jakies specyficzne
ustawienia ?

Fantom
fut : winnt