Re: nagrywarka lite-on i tłoczone płyty

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_invalid.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 05:55:37 MET

Mam nagrywarkę TEAC CD-W540E i takie same objawy. Ostatnio przez jakiś czas
czytała oryginalne płyty ale po paru dniach znowu przestała. Również mam
Windows 2000 z zainstalowanym SP4 oraz sterowniki ASPI. Wcześniej miałem
Win98SE oraz XP Pro. Nagrywarka doskonale czyta wszelkiego rodzaju płyty
"pirackie" a nie potrafi odczytać oryginalnej :) Z tego powodu mam w kompie
drugi czytnik. Jakiś NoNameowy napęd 48x. Doskonale czyta wszystkie płyty.
Ze swojej strony podejrzewam złe ustawienie lasera. Niestety w nagrywarce
nikt nie zamontował potencjometru umożliwiającego jego regulację :( W
cd-romie jest taki potencjometr i kiedyś nawet się przydał... Nagrywarka
jest po gwarancji i na dodatek kupiona w komisie więc nawet nie mam zamiaru
oddawać jej do serwisu. Zwłaszcza, ze nagrywa doskonale :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * recepta na email: zamień invalid na interia *