Re: xp i nieaktywne pole nazwa uzytkownika

Autor: Dex <dex_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 10:33:59 MET

Użytkownik "glappo" <glappo@banita.pl.WYTNIJ.TO> napisał:

> ups nie dokladnie przeczytalem
> generalnie za ta sytuacje bym obwinial serwer na ktory chces zsie
> polaczyc czyli ze np. posiada on udostepnienie/uwierzytelnanie na
> poziomie zasobow lub wymusza logowanie na goscia
> kolejna mozliwosc to masz juz nawiazana sesje z serwerem na tego
> uzytkownika (gosc) a probujesz sie dostac do zasobu do ktorego to konto
> (czyli gosc) nie ma uprawnien

serwer samba, security = USER

po formacie i installce HOME XP -> pierwsze logowanie bylo ok, potem
zmieniam nazwe uzytkownika i/lub tworze nowego, to mam juz zachmurzone pole
"nazwa uzytkownika" i gosc

mysle ze HOME XP zapamietuje loginy i hasla do zasobow sieciowych... ale nie
w 'panel sterownia' > 'konta uzytkownikow' > 'user' > 'zarzadzaj moimi
haslami sieciowymi' tylko chyba gdzie indziej....

na razie poradzilem sobie inaczej zeby na sambe wejsc, wymuszam 'nazwe
uzytkownika' w ten sposob (z shella)

c:\ net use P: /USER:zosia ..... /yes