Re: xp i nieaktywne pole nazwa uzytkownika

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 15:58:59 MET

Dex wrote:

> serwer samba, security = USER po formacie i installce HOME XP -> pierwsze
> logowanie bylo ok, potem zmieniam nazwe uzytkownika i/lub tworze nowego,

Gdzie? na serwerze czy na hoście z XP HE?

> to mam juz zachmurzone pole "nazwa uzytkownika" i gosc

Host z XP HE próbuje się zalogować na serwer używając loginu i hasła
aktualnie zalogowanego użytkownika. Jeśli serwer odrzuci taką próbę to
próbuje się logować "na gościa".

> [...] na razie poradzilem sobie inaczej zeby na sambe wejsc, wymuszam
> 'nazwe uzytkownika' w ten sposob (z shella)
> c:\ net use P: /USER:zosia ..... /yes

A czy para login/hasło użyta przez Ciebie do powyższego skryptu jest
_identyczna_ z używaną do zalogowania się do systemu XP HE?

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk