Re: xp i nieaktywne pole nazwa uzytkownika

Autor: glappo <glappo_at_banita.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 19:00:42 MET

Dex napisał(a):
> nie nie.... ja nie chce UDOSTEPNIAC, ja chce wejsc z XP HOME -> na
> \\SERWER\PUBLIC
>
> powinno sie pokazac okienko logowania
> ------------------
> Nazwa uzytkownika:
> Haslo:
>
> z tym ze u mie "nazwa uzytkownika" jest nieaktywne :(

ups nie dokladnie przeczytalem
generalnie za ta sytuacje bym obwinial serwer na ktory chces zsie
polaczyc czyli ze np. posiada on udostepnienie/uwierzytelnanie na
poziomie zasobow lub wymusza logowanie na goscia
kolejna mozliwosc to masz juz nawiazana sesje z serwerem na tego
uzytkownika (gosc) a probujesz sie dostac do zasobu do ktorego to konto
(czyli gosc) nie ma uprawnien