Windows XP - prawa dostępu

Autor: Tomala <tpirat_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 10:53:10 MET

Witam
Mam stacje XP na której posadzony jest program do monitoringu kamer.
Komputer znajduje się w ochronie, niestety panowie są na tyle bystrzy że
wyłączają program i zaczynają grać w gierki. Mają minimalne prawa, nie mogą
nic instalować itd.. to odpalają jakieś gry bez instalacji.
Mam pytanie, czy jest możliwość uniemożliwienia im zamykania programu z
kamer?, wyłączenie reszty windowsa (odpalanie programów, gierki itd...)?
Niestety maszyna przeznaczona jest do innych celów jak gierki, w przypadku
jakiegoś zajścia panowie pogrążeni w ferworze grania nie są w stanie
odpowiednio reagować.
Poroszę o pomoc.
Z góry dziękuję
Tomala