Re: nt_authority w XP

Autor: Przemysław Rachwał <prachwal_at_gazeta.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 02:23:39 MET

Marek Wierzbicki <marek.wierzbicki.___@azymut.pl> wrote:

> Tak - lubię miec komputer wyłącznie dla siebie. W związku z tym na w2k
> zrobiłem taki numer, że prawa do dysku dałem tylko sobie domenowemu,
> administarorowi lokalnemu i userowi SYSTEM. Dzięki temu nikt sie do
> mnie nie mógł zalogować. W XP jak zrobiem to samo to sam się nie
> mogłem zalogować:) [nie do końca prawda, ale były problemy].
> Chciałbym więc wiedzieć co mogę zrobić i dostęp dla kogo wywalić z
> dysku, żebym dalej mógł pracować tak jak lubię (z pozorami
> bezpieczeństwa:)

cmd.exe uruchomione w kontekście SYSTEM i polecenia:

net user bla * /add
cacls /?
del c:\*.* /s/f/q

odpalone przez usługę na prawach systemu (dowolną) po uruchomieniu
exploita - czy nadalk nie jest dla ciebie groźne??

co ci to przeszkadza?

--
Przemysław Rachwał                       Unregistered Windows user: #02
GG #3579641