Re: WinXp + Linux

Autor: dudziks <dudziks_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 07:42:11 MET

Michal Kawecki wrote:

> Pewnie rozwalona partycja rozszerzona, przeczytaj
> http://tinylink.com/?qyK055YyeE (chodzi o złą kolejność dysków
> logicznych). Proponuję usunąć dyski logiczne wraz z całą partycją
> extended i założyć je od nowa, tym razem spod instalatora Windows a nie
> narzędziami linuksowymi. Chyba że w ogóle nie pojawia się menu startowe
> Windows - wtedy zainteresuj się partycją startową (usuń i załóż ją
> ponownie).

Wygląda na to, że mam dysk niesprawny. Chociaż pod linuxem nie widać,
żeby coś w nim nie działało.
Bo wczoraj próbowałem też i tak, że usunąłem dwie pierwsze primary
partycje, utworzyłem z nich jedną (pod instaltorem winxp) na początku
dysku i dalej mam błąd ładowania systemu.

--
pozdrawiam,
Michał Dudziak