Re: przywracanie rejestru w win 2000

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 23:54:06 MET

Użytkownik "rzm" <rozoomWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5e1e.000002c3.4191455d@newsgate.onet.pl
> padl mi rejestr (dokladniej galaz SOFTWARE) wiec przywrocilem w jej
> miejsce ta z katalogu repair (czyli instalacyjna). i teraz moje
> pytanie -- czy jezeli nie robilem recznie backupu rejestru to win2k
> robil to za mnie? pamietam ze poprzednie wersje mialy to
> udogodnienie. jezeli tak, to gdzie one sa.

Niestety nie. Kopia rejestru w \repair jest uaktualniana przy okazji
wykonywania dyskietki awaryjnej spod ntbackup.exe, i to wszystko. Trzeba
było podstawić SYSTEM.ALT w miejsce uszkodzonego pliku, może on by nie
był uszkodzony. Sprawdź jeszcze czy nie masz programu SpyBot - on robi
kopię rejestru po swojej instalacji. A do codziennego wykonywania takiej
kopii polecam ERUNT.

/odpowiadając zmień px na pl/