Re: przywracanie rejestru w win 2000

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 00:19:13 MET

Użytkownik <rozoomWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5e1e.000002d6.41914c22@newsgate.onet.pl

> moge przywrocic obraz tego dysku sprzed mojej naprawy rejestru -- co
> i jak mam mniej wiecej zrobic z owym system.alt?

W katalogu \Windows\System32\config jest plik SOFTWARE i jego bieżąca
kopia SOFTWARE.ALT. Może się uszkodził tylko ten pierwszy. Wyciągnij
SOFTWARE.ALT z obrazu przy pomocy GhostExplorera, po co od razu
przywracać cały obraz, i przemianuj go na SOFTWARE spod Konsoli
Odzyskiwania.

/odpowiadając zmień px na pl/