modem i windows XP

Autor: gervee <gervee_nospam_at_o2.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 10:04:41 MET

Witam!
Mam pilną sprawę, w której może pomoże mi ktoś z Was. Mam modem zewnętrzny
pracujący na COM1, przy pomocy HyperTerminala łączę się z modemem bez
problemu. W momencie gdy próbuję połączyć się przez skonfigurowane
połączenie z "Połączeń sieciowych" otrzymuję komunikat błedu "Error 633
Modem Is Allredy In Use". Czy ktoś z was ma może doświadczenie w
instalowaniu/ uruchomieniu tego typu sprzętu na windows XP? Na Windows 2000
nie ma najmniejszego problemu.

Rafał