WinXp + Linux

Autor: dudziks <dudziks_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 09:03:25 MET

Witam,

mam komputer z zainstalowanym linuxem. Próbuje na niego zainstalować
też WinXP, proces instalacji przebiega prawidłowo (tzn. wybieram sobie
partycję do zainstalowania, formatuję ją do ntfs, kopiują się pliki do
katalogu windows). Potem instalator robi reboot i na ty msprawa
się kończy. Po reboocie na ekranie pojawia się jedynie komunikat
"Error loading system"

Dysk wygląda tak (partycje):
1. (C:) ok 32MB fat32 (mała partycja, które pierwotnie była montowana
po katalog /boot w linuksie)
2. Swap linuksowy
3. Ext3 (linux)
4. Partycja rozszerzona
5. (D:) NTFS (tutaj próbuję instalować WinXP)
6. Ext3 (linux)
7. (E:) Fat32 (dane)

Jak odpalę płytkę w trybie repair, to okazuje się,
że na dysku C jest kilka plików (m.in. boot.ini i ntldr (czy jakoś
podobnie)), dysk D zawiera katalog WINDOWS z zawartością.

Partycja 1 (c:) jest aktywna, wydawało mi się, że system powinien
wystartować, a tu taka kiszka...

Co może być przyczyną tego "Error loading system" ?

dziekuję z góry i pozdrawiam,
Michał