WinXP i Win98 - drukarka sieciowa

Autor: PK <_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 09:27:53 MET

Mam mały problem z drukarką sieciową (HPLaseJet1100) przypiętą do kompa na
którym mam zainstalowany WinXPProf i udostępniam na nim tę drukarkę. Otórz
komputery z z WinXPxxx widzą tę drukarkę, ale te z Win9x zgłupiały. Co
dziwniejsze widzą (w otoczeniu sieciowym) nazwy kompów z WinXPxxx, ale gdy
klikam na tej nazwie aby wyświetlić zawartość otrzymuję komunikat:
---> \\KomputerX nie jest dostępny
---> To urządzenie nie istnieje w sieci

Pozakłądałem wszystkie konta użytkowników na stacjach z WinXPxxx i i tak nic
nie pomogło. Co trzeba zrobić (doinstalować) aby Win9x zaczał widzieć
WinXPxxx.

--
Pozdrawiam
Piotr