Re: Iexplorer w XP

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 10:45:29 MET

Andrzej Kaczmarczyk <andrkac@wytnij.mnie.gazeta.pl>,
'Sat, 06 Nov 2004 10:13:14 +0100', napisał(a):

>A co to jest reszta? Ci którzy mają problemy, a nie słyszeli nawet o
>usenecie?

Czemu prosisz mnie na koncu swojego postu o zrozumienie, jezeli Ty nie
rozumiesz (chyba) moich odpowiedzi?
Mysle, ze moich wypowiedzi nie trzeba tlumaczyc. No, ale jezeli mus to
mus. Autor watku stwierdzil, ze wiekszosc tu piszacych zlapala
jakiegos trojana. Ja uscislilem, ze wiekszosc autorow watkow, gdyz
reszta z nas, tu piszacych (odpowiadajacych na posty) nie zlapala
swiadomie zadnego trojana.
Czy juz rozumiesz?

>Przecież wyraźnie napisał, że sporo zrobił i szuka rady. Nie wiem, czego
>się czepiasz.

Nie czepiam sie, ale zadaje naprowadzajace pytania - jak widac wyzej.
Ktore pytanie uwazasz za niestosowne?
Autor watku zaś niewiele zrobil. Wg. google jest to prawdopodobnie
trojan, ktory powinien zostac usuniety przez dobry program
antywirusowy.

>Nie, ale zapobiegnie talkim problemom w przyszłości.

Tak sadzisz? We wrzesniu i pazdzierniku na bugtraqu widzialem ok. 10
dziur w mozilli/firefoxie i ok. 2 w ie. Tendencja wzrastowa - wraz ze
zwiekszona popularnoscia.

>Przeczytaj jeszcze
>raz post przedpiścy i zrozumiesz może.

A tu wypraszam sobie, abys pouczal mnie. O moje rozumienie slowa
pisanego zaprawde nie musisz sie martwic.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Jeśli nie masz nic do stracenia odpręż się.