Re: Win XP nie wyswietla mi polskich znakow w nazwach ikon, folderow etc.

Autor: Piotr <sjnet_at_gazeta.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 19:48:35 MET

Użytkownik "bw" <" b.w-nos"@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:1s6r7i4ifc836$.dlg@twilight.zone.pl...

> No nie kolego sam to komputer nic nie robi to nie jest AI :)

> <...>
> 1. Nauczyć się koprzytać z komputera.
> 2. Prawi klawisz na pulpicie
> 3. ustawienia
> 4 zakładka Wygląd
> 5. Kalwisz Zawansowane
> 6. Wybierasz ICON (w Item nie wiem jak to sie nazywa w polskim Windows)
> 7 Ustawiasz czcionkę z polskim kodowaniem.

Wiem co sie dzieje, przelacza klawiature na numeryczna po instalacji i po
restarcie komputera... takze zmienia z polski programisty na polski 214 -
dziwne, nie wiem czemu... i na pewno niczego nie naciskam :-) Odinstalowalem
wszsytkie inne klawiatury oprocz Polski Programisty ale pozstaje problem z
klawiatura numeryczna...

Co do wyswietlania czcionek bez polskich ogonkow... mam wszystko poprawnie
ustawione, jezyki, klawiature i czcionki w ustawieniach w wygladzie... Moze
przy instalcji Windows podmienil czionki ? Tylko dlaczego i jak to mozliwe
skoro sa to czcionki multilanguage ?

Pozdrawiam
Piotr