Re: Win XP nie wyswietla mi polskich znakow w nazwach ikon, folderow etc.

Autor: bw <_at_autograf.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 16:58:27 MET

On Tue, 2 Nov 2004 19:55:07 +0100, Piotr wrote:

> Hej,
>
> Używam sprowadzonego z USA laptopa IBM ThinkPad iSeries 1200 Type 1161
> (Celeron 700MHz, 192MB RAM, Windows XP SP1 PL) prawie po każdej instalacji
> nowego programu i po restarcie systemu a to mi się włącza klawiatura
> numeryczna, a to zmienia język np. z polskiego programisty na polski 214,
> oczywiście wszystko dzieje się samoczynnie. Ostatnio jednak komputer
> przeszedł sam siebie...

No nie kolego sam to komputer nic nie robi to nie jest AI :)

> Wczoraj zainstalowałem na laptopie kilkanaście nowych czcionek. Po restracie
> systemu okazało się, że Windows przestał wyświetlać polskie znaki np. w
<...>
1. Nauczyć się koprzytać z komputera.
2. Prawi klawisz na pulpicie
3. ustawienia
4 zakładka Wygląd
5. Kalwisz Zawansowane
6. Wybierasz ICON (w Item nie wiem jak to sie nazywa w polskim Windows)
7 Ustawiasz czcionkę z polskim kodowaniem.