Re: DScaler pod win

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usunto.edu.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 09:32:49 MET

Użytkownik "Xtlan" <xtlan@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cm8u8s$jbc$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> Cześć.
[ciach]

> stać. Mam jakiegoś pecha, bo już 5 raz instaluję 2003 i kiedy instaluję
> Borg, potem DScaler to pada grom na partycję i już jakaś częśc systemu nie
> działa. Wydaje mi się, że to jest właśnie powód, ale się jeszcze nie
> upewniłem. Szukam koincydencji. Jakieś pomysły?

google - gdybys pofatygowal sie chociaz 10s to juz mialbys odpowiedz, i nie
mieszaj w to descalerea, bo to wina Borga. Borg rozwala partycje ntfs - od
dawna o tym wiadomo

> 2. Czy miał ktoś z Was problem "Can't use overlay" w Other.cppp, line 620,
> DSCaler podczas uruchamiania? Szukałem rozwiązań na sieci, i niby coś
> korzysta z tego trybu - to ma być powód - ale jest drugi do wyłączania
> takich aplikacji BtWinCapSwitcher.exe i nic nie pomaga. Czy mieliście taki
> problem? Jak to obeszliście?

czytales dokladnie manuala i FAQ (czy jak to sie tam nazywa) na stronie
Descaleera?
masz certyfikowane drivery do grafiki i drivery do karty TV polecane przez
Descalera ?

Slawek