DScaler pod win

Autor: Xtlan <xtlan_at_interia.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 22:30:04 MET

Cześć.

Mam dwa problemy. Czy bardzo NTG? A jesłi tak, proszę polecić mi TG :)

1. Czy zadarzyło się komuś z Was, aby podczas instalacji DScaler 4.1.x (4.x,
3.x) po d windows (2003), popsuło się coś z danymi na partycji? Jest takie
ostrzeżenie przy instalacji, że DScaler coś w kernelu robi, i że tak się
może
stać. Mam jakiegoś pecha, bo już 5 raz instaluję 2003 i kiedy instaluję
Borg, potem DScaler to pada grom na partycję i już jakaś częśc systemu nie
działa. Wydaje mi się, że to jest właśnie powód, ale się jeszcze nie
upewniłem. Szukam koincydencji. Jakieś pomysły?

2. Czy miał ktoś z Was problem "Can't use overlay" w Other.cppp, line 620, w
DSCaler podczas uruchamiania? Szukałem rozwiązań na sieci, i niby coś
korzysta z tego trybu - to ma być powód - ale jest drugi do wyłączania
takich aplikacji BtWinCapSwitcher.exe i nic nie pomaga. Czy mieliście taki
problem? Jak to obeszliście?

--
Dziękuję/Pozdrawiam.
Xtlan,