Re: DScaler pod win

Autor: Xtlan <xtlan_at_interia.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 17:17:02 MET

słoneczne dziecię Sławek Owoc napisało:

> google - gdybys pofatygowal sie chociaz 10s to juz mialbys odpowiedz, i
> nie mieszaj w to descalerea, bo to wina Borga. Borg rozwala partycje
> ntfs - od dawna o tym wiadomo

No nie szukałem, bo szczerze myślałem, że nie borg, tylko coś innego. Miałem
jeszcze innych bardziej podejżanych faworytów.

> czytales dokladnie manuala i FAQ (czy jak to sie tam nazywa) na stronie
> Descaleera?
> masz certyfikowane drivery do grafiki i drivery do karty TV polecane przez
> Descalera ?

Tratatata panie nadęty. Powodów takiego zachowania może być wiele - z tego
co czytałem na fAQ'ach. I skoro piszę, że szukałem to znaczy, że czytałem
faqi.

Duzo było szukania, bo kilka godzin, ale mam wreszcie (dla wszystkich ,
którym się o akceleracji zapomniało):

Type 'dxdiag'
c) Click OK
d) Click on the Display Tab
e) Click on the Enable button next to DirectDraw Acceleration.
f) (if not automatically set to Enabled) Click on the Enable button for
Direct3D Acceleration and AGP Texture Acceleration
g) Click Exit to close the window

--
Dziękuję/Pozdrawiam.
Xtlan,