sieć

Autor: Zenon Izierański <izieranski_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 23:22:05 MET

Witam i pozdrawiam !

Miałem małą awarię serwera na NT 4.0 - wyładowania atmosferyczne i sie
wszystko popaliło. Nabyłem nowego kompa na Intel celeron 2.0.
zainstalowałem oprogr. na nowo czyli cały Nt 4.0 + sbs no i serwer nie widzi
sieci. Ale to jeszce nie wszystko, w serwerze wymieniłem sieciówkę, a potem
huba i kable i dalej nic, kompy końcowe pingują po stałych adresach ip a
nowy serwer który min. udostępnia łęcze internetowe jest głuchy na pingi i
nie ma go w sieci. Zwątpiłem, i po kilku dniach ekserymentów w serwerze na
inny HDD zarzuciłem Win XP i nagle wszystko zaczęło chulać wszystkie pingi
odbijają ok. o co tu biega czyżby sprzęt za nowy dla NT 4.0 ?

Please help me !!!