Problem z uruchamianiem Windowsa XP

Autor: Dempsey <dempsey79NOSPAM_at_go2.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 20:26:57 MET

Od czasu kiedy zainstalowałem Windowsa XP zdarzają mi się problemy związane
z uruchamianiem. Nie wiem czy jest to spowodowane przez jakiś program, bo
sprzęt był zmieniany i to samo się powtarza. Nie znalazłem żadnej
prawidłowości po czym ten problem występuje, raz przez spadek napięcia ale
kilka razy zdarzyło się to po poprawnym zamknięciu windowsa. Nie znalazłem
na to recepty oprócz przeinstalowania, wyświetla mi się taki komunikat przez
pojawieniem się loga, jest to biały napis na czarnym tle:

"Nie można uruchomić systemu Windows
ponieważ następujący plik nie został znaleziony lub jest uszkodzony:

\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM

Możesz podjąć próbę naprawy tego pliku. W tym celu
uruchom Instalatora systemu Windows z orginalnego
dysku CD-ROM i wybierz 'r' na pierwszym ekranie
aby rozpocząć naprawę"

Jeśli ktoś wie co zrobić lub chociaż zna przyczynę proszę o szybką
informację z góry dziękuję!