Re: Problem z uruchamianiem Windowsa XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 20:56:12 MET

Użytkownik "Dempsey" <dempsey79NOSPAM@go2.pl> napisał w wiadomości
news:cm3e1r$cai$1@atlantis.news.tpi.pl
> Od czasu kiedy zainstalowałem Windowsa XP zdarzają mi się problemy
> związane z uruchamianiem. Nie wiem czy jest to spowodowane przez
> jakiś program, bo sprzęt był zmieniany i to samo się powtarza. Nie
> znalazłem żadnej prawidłowości po czym ten problem występuje, raz
> przez spadek napięcia ale kilka razy zdarzyło się to po poprawnym
> zamknięciu windowsa. Nie znalazłem na to recepty oprócz
> przeinstalowania, wyświetla mi się taki komunikat przez pojawieniem
> się loga, jest to biały napis na czarnym tle:
>
> "Nie można uruchomić systemu Windows
> [...]

Jeśli chkdsk spod Konsoli Odzyskiwania nie pomoże, to pozostaje tylko
spod tejże Konsoli przywrócić kopię tego pliku. Najlepiej trzymać sobie
gdzieś w rezerwie pełną kopię sprawnego rejestru i regularnie
uaktualniać ją np. przy pomocy darmowego programiku ERUNT; jeżeli jednak
wcześniej o tym nie pomyślałeś - to kopię z dnia instalacji systemu
znajdziesz w \Windows\Repair.

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

/odpowiadając zmień px na pl/