Re: DNSError win2k

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 20:08:48 MET

Tomasz Onyszko wrote:

> a nie masz w logach jakis bledow zwiaznych z DNS Client ?

Błędy nie koniecznie muszą się pokazywać. Dobrze jest w przypadku
"zawieszenia się" rozwijania nazw zrestartować usługę DNS Clienta. Warto
też sprawdzić czy nslookup w tym czasie prawidłowo radzi sobie z
rozwijaniem nazw. Walczyłem kiedyś z tym cholerstwem, samo się pojawiło
i samo poszło, MS sugerował wyłączenie usługi DNS Client. Wydaje mi się,
że sprawa może być związana z mechanizmem wbudowanym w DNS Clienta,
który służy do pomijania przez pewien czas serwera DNS, który został
uznany za "martwy".

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl