Re: DNSError win2k

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 20:39:05 MET

Paweł Goleń wrote:
> Tomasz Onyszko wrote:

> Błędy nie koniecznie muszą się pokazywać. Dobrze jest w przypadku
> "zawieszenia się" rozwijania nazw zrestartować usługę DNS Clienta. Warto
> też sprawdzić czy nslookup w tym czasie prawidłowo radzi sobie z
> rozwijaniem nazw. Walczyłem kiedyś z tym cholerstwem, samo się pojawiło
> i samo poszło, MS sugerował wyłączenie usługi DNS Client. Wydaje mi się,
> że sprawa może być związana z mechanizmem wbudowanym w DNS Clienta,
> który służy do pomijania przez pewien czas serwera DNS, który został
> uznany za "martwy".
Ano moze byc, pamietam jak z kims na tej grupie i prywatnie z tym
walczylem i niestety nie udalo sie znalezc innego rozwiazania jak
wlasnie restartowanie uslug ktore jest powiedzmy sposobem sredniom

Prawde mowiac jako ze bez DNS Client faktycznie daje sie zyc to moze byc
ze wylaczenie tej uslugi (jezeli to rozwiaze problem) jest rozwiazaniem
do przyjecia

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl