Re: interfejsy sieciowe raz jeszcze

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 17:34:57 MET

Tomasz Onyszko napisał(a):

> Prawde mowiac to zaczynam sie zastanawiac czy nie jest to problem
> sprzetowy z ktoras sieciowka - sprobuj to samo z innymi kartami jezeli
> masz mozliwosc

Sieciówki bez problemu działają pod linuksem i wcześniej pod windows98.
Na w2k, też działały aż do machinacji z ICS.
Teraz jest tak, że zdychają po jakimś czasie.
Używam driverów zawartych w windowsie (obie karty to rtl8139), bo
poprzednio próba instalacji sterowników producenta skoczyła się
reinstalacją systemu.
A teraz - po jakimś czasie też się wyłączają.
Wyłączę jedną kartę i wtedy zobaczę

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk