W2k i GG: wyjątek c0000005

Autor: Grzegorz <gregor705_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 16:35:43 MET

Witam!
Mam problem z zainstalowaniem (właściwie z uruchomieniem) Gadu-Gadu na W2k
Prof. SP4.
Po instalacji GG, gdy chcę uruchomić program, pojawia się standardowe okienko
błędu: "gg.exe wygenerował błędy ..."
W podglądzie zdarzeń mam rejestr o wyjątku c0000005 (naruszenie praw
dostępu). Ale nie wiem jak odszukać dalszych informacji do jakiego pliku czy
danych zostały naruszone prawa i jak sobie z tym poradzić. Może ktoś zechciał
by mi podpowiedzieć. Dzięki
pozdrawiam
Grzesiek