Re: interfejsy sieciowe raz jeszcze

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 18:52:30 MET

Andrzej Kaczmarczyk wrote:

> Sieciówki bez problemu działają pod linuksem i wcześniej pod windows98.
> Na w2k, też działały aż do machinacji z ICS.
> Teraz jest tak, że zdychają po jakimś czasie.
> Używam driverów zawartych w windowsie (obie karty to rtl8139), bo
> poprzednio próba instalacji sterowników producenta skoczyła się
> reinstalacją systemu.
> A teraz - po jakimś czasie też się wyłączają.
> Wyłączę jedną kartę i wtedy zobaczę

Jedyne co mi przychodzi na mysl to jakies ustawienia power management
dla tych kart - sprawdz ustawienia w BIOS, moze te karty maja jakies
swoje ustawienia.

W opisie tego modelu wystepuje:
  Supports ACPI, PCI power management Complaint to PC 99 standard

wiec moze przyjrzyj sie z tej strony

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl