Re: Win 2000 + użytkownicy

Autor: Jacek <jdwind_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 12:13:05 MET DST

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> A sprawdź, czy zadziała zaimportowanie ustawień w rejestrze - zapisz
> poniższy tekst do pliku proxy.reg i kliknij go:

Sęk w tym, że u mnie nie ma pliku proxy.reg :(( Na googlach znalazłem tylko
dwa tematy dotyczące tego pliku. Ściągnąłem plik z netu, i dałem uruchom->
proxy.reg to pyta się czy chcę dodać informację w WINNT\proxy.reg do
rejestru? Dałem nie. A może powinienem sam utworzyć ten plik?
Pozdrawiam, Jacek.