Re: win 2k samoczynny restart

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 12:09:43 MET DST

On Fri, 29 Oct 2004 09:44:19 +0000 (UTC), szymek wrote:

> witam Grupowiczow,
>
> mam problem po reinstalacji systemu win 2k en
> mianowicie po wejsciu do sieci - jak wybiore jakas www to komp mi sie
> restartuje ;(
>
> wylaczylem opcje w ustawieniach systemu odnosnie restartu i widze niebieskie
> okno dialogowe z cyferkami i napisem:
>
> "begining dump of physical memory, physical memory dump complete, contact
> your system administrator of technical suppert group"
>
> wirus i trojan nie wchodzi w gre, calosc instalowalem z odlaczona siecia,
> przed wlaczeniem do sieci zainstalowalem nortona firewalla i jakis tam
> [...]

1. Podaj 6 pierwszych linijek blue-screena
2. Zaktualizuj system - masz pewnie dziurawy jak ser szwajcarski i być może
dlatego svchost zabiera Ci 100% czasu procka (możesz mieć jakiegoś
trojana/wirusa/robala) - Norton Firewall wcale nie jest taki bezpieczny,
antywirusa też możesz mieć z "przeterminowanymi" definicjami wirusów.

--
Pozdrawiam
Piotrek